onsdag 2 mars 2011

Många många bilder :)

Va på stan idag, de va chill! jag köpte en tröja, skor å ett par solglasögon, om ni såg ett r-tard med rosa solbrillor så va de jag :]
jag har tagit massa massa kort också!

Matildas naglar som JAG gjorde!!! :)

Söt tjejjor :)


Hihi sötis :]


:]

Haha :)


Trötta^^

Ser ut som hon har hål i tungan! :)

FikaFelicia
MatMatilda
IsbjörnsInes

haha de va dom jag köpte, 10kr;)

haha sööta skor! :)

Dom passade Hanna :]

Detta är Anja! :)

Haha, tuffa :]

Vi kollar smilgropar:]

Face:)

Ojj.. inte misstolkande alls :]

fräsiga:]

:)
:)

HAHAH hanna ser ut som bingo gubben!!! ;D
(hon är smal i vanliga fall... på utsidan iallafall :] )



Men stan idag va najs! orkar verkligen inte skriva nån dag idag så det får vi ta nån annan gång :)
pusshej<3

3 kommentarer:

  1. hahah,jävla cp jag är.
    haha jag är fet på både insidan och utsidan:]

    SvaraRadera
  2. hahaha söta bilder amanda.....söta.....:]

    SvaraRadera
  3. söt jag var då;P / maja:]

    SvaraRadera